Cart 0
DHI00008.png

Commando in Action

SYNOPSIS

Satu MESEJ... mengubah hidupnya.

“Aufa dalam bahaya.”

Berita yang cukup jelas dan lantang. Mejar Eddie Sufian tidak mahu percaya walaupun fakta itu keluar dari mulut Jeneral Hamzah, bapa Aufa, lelaki yang paling dibencinya.

Namun sesuatu berlaku dan dia terpaksa akui kebenaran kata-kata itu.

Matlamat Eddie cuma satu. Pastikan Aufa selamat walaupun dia yang jadi galang gantinya.

Cuma, bagaimana mahu yakinkan Aufa dengan sejarah yang pernah berlaku antara mereka?

“Kenapa kau nak buat macam tu? Kau sengaja nak cari fasal,kan? Why are you even here, Ed? Please... can you just go. Don’t make it any harder than it is.” - Aufa Medina

“Kalau kau balik, Viggo akan hantar orang bunuh kau, Aufa. Tak ada mungkin lagi. For sure dia akan cari jalan. Dia dah cuba dua kali. Tak ada jaminan yang dia takkan berjaya lepas ni. Kau nak aku jujur. That’s what I honestly believe, Aufa.”  - Mejar Eddie Sufian.

Mungkin sudah tiba masanya mereka perlu memaafkan dan lupakan kisah silam.

“Aufa tak faham kenapa kau tinggalkan dia dulu. Dia tak tahu apa yang dah berlaku. It nearly broke her heart. Sekarang ni kau dah boleh jelaskan pada dia dan betulkan keadaan semula.” - Mejar Najmi Hariri.

Saat terlalu berat untuk bertahan, cubalah untuk melepaskan secara perlahan. Tetapi Eddie masih mahu terus berjuang.

“Better to fight for something than live for nothing.” - George S. Patton  

GOODREADS REVIEWS


AUTHOR

Dhiya Zafira

BOOK ID

DHI00008

TOTAL PAGE

508