Cart 0
FSL00003.png

Lagi-Lagi Cerita Bilik Guru

SYNOPSIS

'Guru bukan sekadar mengajar A, B, C. Guru sejati mendidik pekerti' - Cikgu Fadli Salleh

'Budak-budak, kalau kita nak cerita pasal hantu, masing-masing melopong tak sabar nak dengar. Tapi aku rasa kau yang tua pun sama, kan? Jadi, kali ni aku nak cerita kisah di tempat aku...begini kisahnya...' - Cikgu Shahidan Shuib

'Beri ruang untuk anak-anak kita belajar dan beri kesempatan untuk guru mendidik anak-anak ini dengan selesa. Sampai masa kita akan lihat bagaimana perubahan untuk anak-anak kita. - Cikgu Reyna Ibrahim

'Jadi cikgu, selain kena pandai membebel, kau juga kena pandai cari jalan untuk cover benda-benda memalukan yang kau dah buat.' - Cikgu Nurain Sabrina

'Murid-Murid ini memang lumrah mereka bermain, tak kira masa, tak kira tempat. Kita yang tua inilah perlu beri lebih perhatian. Kalau di rumah, mereka milik ibu bapa. Di sekolah pula, cikgu seperti aku inilah yang perlu tengok-tengokkan mereka. - Cikgu Firdauz Abdullah

GOODREADS REVIEWS

AUTHOR

Firdauz Abdullah

Reyna Ibrahim

Shahidan Shuib

Fadli Salleh

Nurain Sabrina

BOOK ID

FSL00003

TOTAL PAGE

220